31 Aralık 2014 Çarşamba

Teknoloji Serüvenim

Teknoloji serüveni benim için eve gelen ilk atariyle başladı. Daha sonrasında ilk cep telefonum ilk fotoğraf makinem ilk masaüstü bilgisayarım ve devamındaki teknolojik eşyalar.Tabi ki bu teknoloji serüvenine parçaladığım kumandalı arabaları eklemezsek onların ruhuna saygısızlık etmiş oluruz :)


Önemli ve benim için anlamlı olan anlar ilk eve atari geldiğinde o büyük siyah poşetin içinden çıkan sanki bir uzay aracıydı.


Daha Sonrasında Kutusunun Açılışını Hatırladığım Nokia 'nın 3310 modeli olan cep telefonu içindeki oyunlar , hareketli simgeler her ne kadar o zamanlar anlamasam da teknoloji hızla gelişmeye devam ediyordu.

Kumandalı arabalarım benim için teknoloji ve elektroniğe giriş kapısı.Hatta o zamanlar hediye lehim makinesi bile almıştım :)



Bu gün içinde bulunduğumuz şartlar ve koşullarda teknolojiyi yakından takip etmeye . Olabildiğince deneyim sahibi olmaya çalışıyorum . 

Son Olarak Evimizdeki Telefon Teknolojisinin Aşamalarını Paylaşmak İstedim



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder